Opleidingen, Trainingen & Workshops

Onze manier van lesgeven is uniek in Nederland en daarbuiten. Persoonlijke aandacht, begeleiding en perfectie staan voorop. Misschien droom jij van een eigen salon of wil je graag een volgende stap maken in jouw carrière als nagelstylist. NailMasterSchool biedt opleidingen, trainingen en workshops aan op verschillende niveaus. Tijdens de lessen wordt er in kleine groepen van maximaal vier personen gewerkt. Iedere cursist krijgt op die manier persoonlijke aandacht en individuele begeleiding.

Succesvolle nagelstylisten hebben vaak een aantal eigenschappen gemeen. Als professional moet je namelijk niet alleen mooie nagels kunnen zetten. Creativiteit, een sterk gevoel voor design en ondernemersvaardigheden spelen een belangrijke rol. Door onze jarenlange ervaring weten we wat belangrijk is voor jou en voor de klant in de nagelstudio. Bij NailMasterSchool besteden we daarom aandacht aan verschillende vaardigheden. Op die manier leer jij wat je nodig hebt om jouw carrière te beginnen of om je werk naar een hoger niveau te tillen.

Ons programma biedt professionals en toekomstige professionals de mogelijkheid om zelfstandig te leren werken. Met onze opleidingen, trainingen en workshops leer je de juiste vaardigheden ontwikkelen om een volwaardige nagelstylist en ondernemer te worden. Je leert niet alleen de nieuwste technieken, maar kan deze ook direct in de praktijk toepassen.

Tipzcreations /NailMasterSchool neemt aan het eind van een opleiding een examen af. Een certificaat is bij ons niet zomaar een papiertje, maar heeft écht betekenis. Het behalen van een certificaat is namelijk alleen mogelijk wanneer je voldoende hebt gepresteerd en wanneer de nagels voldoen aan de eisen. Na het succesvol afronden van een opleiding, krijg je ondersteuning bij het opstarten van je bedrijf.

Wilt u een degelijke professionele nagelstyliste  opleiding volgen en een succesvolle salon runnen ? Dan ben u bij ons op de juiste adres.